De kortste weg naar kwaliteitsvlees: 036-535 7878.
Buffy en Dirk staan u graag te woord.
“Tevreden klanten. Daar houden we van. En daar doen we het voor.
Dit zeggen enkele klanten over Perier’s Vleesbedrijf:”
Rob Vissers, Food & Beverage Manager The Pub and The Churchill’s
“Perier heeft alles in huis wat je van een topslager mag verwachten. Het zijn stuk voor stuk
fantastische mensen. Niet alleen Jan die nog steeds zelf elke dag met liefde de biefstukken staat te
snijden, maar zeker ook Fons, Danny en alle andere medewerkers die bij elk bedrijf, waar ik in de
afgelopen 15 jaar een mooi stukje vlees heb mogen verkopen, Perier’s prachtige producten met een
lach komen afleveren. Voor mij is het ondenkbaar om niet met Perier samen te werken.”
Rolf Soumang, Chef Le Journal Utrecht
“Als middelpunt van het leukste plein van Nederland, de Neude, kun je bij Le Journal altijd terecht voor
ontbijt, lunch, diner en borrel. Mede dankzij Perier’s uitstekende kwaliteit vlees en de meest persoonlijke
manier van service bieden, kunnen wij onze gasten al ruim 20 jaar in de watten leggen. Elke dag weer.
Daar helpen hun constant scherpe prijsafspraken en betrouwbare leveringen zeker bij.”
Jan Ramp, hoofd inkoop / Chef-kok Sushi Ran Leimuiden
“Sushi Ran doet al ruim 9 jaar zaken met Perier, dat zegt eigenlijk al genoeg.
In de loop der jaren heb ik Dirk en Buffy leren kennen als meedenkende ondernemers die er moeite voor
doen om de klant tevreden te stellen. Sushi Ran is een productie bedrijf die op industriële niveau Sushi en
andere Japanse delicatesse levert aan diverse supermarkten. Onze leveranciers en de producten die zij
leveren moeten aan de hoogste eisen voldoen. Perier onderscheid zich hierin door vlees van goede kwaliteit
met een competitieve prijs te leveren.”
Jeroen de Bock, Chef-kok Van der Valk Hotel De Witte Bergen
“Ik bestel al jaren met volle tevredenheid mijn assortiment verse vleeswaren en stuks vlees bij Perier. Ze
luisteren echt naar mijn wensen. Of het nu gaat om het assortiment, gewicht, aflevertijd of herkomst, alles
is bespreekbaar en altijd in verhouding. Ook belangrijk: ze zijn altijd bereikbaar voor me, zelfs buiten de
openingstijden.”